Nekad Viggo Hermansson | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viggo Hermansson

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199202816057/

Ditt Hex-ID: :11000013f08f7d3

Vad är din discord tagg? Mullish#7423

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 2 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: lallare ~Bosse. Återstår: 1 dagar 23 timmar 44 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För dem trodde att jag inte hade ett scenario bakom saken och när jag skulle slå han så blev det på bilen, det är ju tydligen lall men.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan bannen så kom jag till garaget och då tuta jag och en annan stog bakom och vi tutade på en som inte fick in sin bil i garaget sen kom en icke medlem fram med baseboll-trä och slog på min bil jag är ju krim så jag skulle kaxa men då sprang han iväg jag jagade och skulle slå han men de träffade bilen sen tog han upp träet igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig för att det var en icke-medlem som slog min bil med basebollträ och sen skulle jag slå då slog jag på en bil och blev bannad har klipp på allt så dra ett pm till mig Mullish#7423

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inga bans tidagar förutom fel ban typ att en sv har tagit en nolla förmycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja, ta de lungt med tutandet i kön.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, ta de lungt med tutandet i kön.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? fattar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka