Dubbelpost Viggo Hermansson | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viggo Hermansson

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? viggo

Ange ditt födelsedatum 9 Augusti 2006

Vad heter du på discord? Mullish#7423

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndagar: 16:30 - 22:00
Tisdagar: 15:45 - 17:50
Onsdagar: 14:30 - 22:00
Torsdagar: 13:00 - 17:50
Fredagar: 15:00 - 02:00
Lördagar: 13:00 - 02:00 (man vet ju aldrig o man går ut eller man ska iväg)
Söndagar: 14:00 - 23:00
Kan bli mer eller mindre beroende på om jag har läxor, prov mm.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började spela på unive i början av sommaren 21 men har tagit pauser då och då

Vad skulle du göra om du blir servervakter? m jag bli servervakt så kommer inte så mycket att hända, jag kommer att RPea som innan och banna/kicka dom som inte kan bete sig runt mig. Jag kommer även dva bilar som står i vägen och kommer bara hjälpa staffteamet med dessa små saker. Mitt mål är att försöka avblasta staffsen som vi har på servern, igenom att göra dessa små saker som kanske inte är så akut för er.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag som RPear krim och på kvällarna har märkt att det kan hända att folk kör en krim utan krim roll och nu när jag började jobba på clubben kan det vara en del lallare. eftersom att det är kan vara sent på kvällen och att mycket saker händer ganska fort samt att det tar en stund att skriva. Tycker själv att det är väld en /reportså kommer oftast staffsen försent, och jag fattar det. Man behöver då hoppa support och prata med någon ärigt jobbigt för mig och för personerna som jag RPear med att göra detta, jag bara igår så vad det ungefär 4 gånger om inte mer som jag skulle hoppas support men orkade inte för att det händer så ofta. Jag känner att om jag bli servervakt så kan jag ge dessa spelare en konsekvens direkt och om jag tycker att det ska vara mer än en timme så hoppar jag support då.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag som RPear krim och på kvällarna har märkt att det kan hända att folk kör en krim utan krim roll och nu när jag började jobba på clubben kan det vara en del lallare. eftersom att det är kan vara sent på kvällen och att mycket saker händer ganska fort samt att det tar en stund att skriva. Tycker själv att det är väld en /reportså kommer oftast staffsen försent, och jag fattar det. Man behöver då hoppa support och prata med någon ärigt jobbigt för mig och för personerna som jag RPear med att göra detta, jag bara igår så vad det ungefär 4 gånger om inte mer som jag skulle hoppas support men orkade inte för att det händer så ofta. Jag känner att om jag bli servervakt så kan jag ge dessa spelare en konsekvens direkt och om jag tycker att det ska vara mer än en timme så hoppar jag support då.

Varför ska just du bli servervakt? Jag kommer försöka göra unive till en bättre plats eftersom att jag kommer försöka banna/kicka dom som inte kan bete sig i scenarion (Regel brott). Detta kommer göra att personen i fråga kanske inte gör om det och lär sig av sitt misstag som sagt att avbelasta staffsen och att dem inte ska lägga sin tid på småsaker.

Varför vill du bli servervakt? Jag bör vara servervakt eftersom jag har tidigare erfarenheter av det. Jag har god koll på vilka regler ni har och är alltid redo med antingen /kick eller /svban. Jag är även noga med att klippa ifall det är något större som förtjänar mer än en timmes ban. Enligt mig själv var jag en väldigt bra servervakt som gjorde mitt jobb rätt. Jag är även noga med att jag ej abusar dessa perms. Jag vet att ni inte tillåter att man t.ex. revivar en kompis för man råka köra in i ett träd osv. Detta är jag även själv noga med då det annars skulle ge ett unfair advantage för de som är t.ex. servervakter. Detta skulle även innebära att om ni tillät sådant skulle de som är trainee+ kunna ge sig själva pengar om jag ej misstar mig. Jag är även mogen nog att vara servervakt då jag inte bara leker bort det som om det vore en oömtålig leksak. Jag vill även hjälpa staff teamet genom att underlätta med små jobbet som att dva bilar eller banna folk som inte svarar /me. Detta gör att servern kommer utvecklas mer och då får alla en bättre upplevelse vilket i sin tur leder till att servern växer ännu mer vilket leder till att rp nivån kan fortsätta stiga och det finns fler roliga scenarion som kan bildas med flera andra personer. Själv har jag även en hög rp nivå och kan hjälpa fler som är nya och inte vet mycket inom rp. Kommer även se till att fler får en bra upplevelse genom att de t.ex. inte dör av någon random person från postnord som brummar rakt in i dem i 200km/h. Skulle även vara bra om man kan säga till dem som pratar ooc. Man kan förståss börja med att skriva i ooc chatten och förklara men oftast bryr de sig inte och fortsätter. Ifall en ny hör detta kanske hen tycker att det är okej. Därför bör sådant försvinna så snabbt som möjligt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan det som man måste kunna tror jag, /svban /kick /toggleid /revive.

Är du whitelistad på serven? ajjemen

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans har aldrig blivit bannad rättvist dem fallen har varit en fel ban tex tagit en extar nolla på idt

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka