Nekad viggo eliasson | Medlem ansökning [classic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viggo eliasson

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199014785215/

Vad är ditt namn i verkligheten? viggo

Vad är ditt discord namn? 帝多el chapo帝多#7952

Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2010

Berätta om din karaktär. jo min karaktär heter viggo eliasson. Han e just nu arbetslös hans dröm jobb är att jobba på en taxi firma han älskar bilar. Just nu har han en volvo 240 hans dröm bil är en bmw m2. Han har adhd och han är 24 år han e inte i nått förhållande. Han hade en bra uppväxt hans pappa jobbade på en bil verkstad när dom bodde i finland det va han som gjorde att viggo gillade bilar. Hans mamma var sjukvårdare han bodde först i finland sen flyttade dom till sverige när han var 11 pågrund av hans pappas arbete viggo hade en jobbig uppväxt när han behövde byta skola men han tog tag i det och hittade vänner och så han hade en jobbig upp växt men det löste sig tillslut.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag tycker att unive e en väldigt bra server och det e jätte bra bilar jag älskar allt med detnär jag känner mig nere går jag in på unive då mår jag så mycket bättre bästa spelet

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ska bidra med seriös och bra och ska jag följa alla regler på servren och aldrig göra nått brått mer

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag tror att det betyder att att båda i scenariot ska ha kul

Hur hittade du Unive? jag hittade den från soicala medier och vänner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka