Nekad viggo drasdr | Chef-jobb ansökan [securitas] [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viggo drasdr

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? securitas chef

Vad heter du IRL? viggo.

Vad heter du på discord? hikkosda

Hur gammal är du? jag är 13 år gammal.

Hur länge har du spelat på Unive? sen 2022

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer att utveckla jobbet med att göra mina anställda glada fixa stats kassan hålla utbildningar ofta och även göra lite jobb och och om jag har tid vara trevlig jag kommer hålla koll på ekonomin och så kommer jag även att utveckla med att hålla koll i förådet så det finns grejer där i som man kan behöva jag kommer även att göra så att mer kan jobba så folk kan ta interjuver kommer även att behandla alla med respekt och göra alla så glada liksom även att jag har koll på anstälda kolla att dom sköter sig och vara mogen och inte en lort och vara modig att våga ta konsekvenser och våga sparka folk och ha respekt och ta kritik såklart

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag jobbade där förut på en annan server och va btr chef men slutade och började på unive

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag och då menar jag 5-7 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? absolut jag älskar unnive mer än nnånnting annat

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja det har jag

Senast ändrad:
Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka