Nekad Viggo/Benny Brun | Ban överklagan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johanzzon

Medlem
Meddelanden
241
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199203556184/

Ditt Hex-ID: 11000014a1b1b58

Vad är din discord tagg? Viggo#5130

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? permanent ban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? För korruption inom yrket

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? En snubbe hotade mig i gamet och sa att jag skulle ta ut 2 bilar annars så skulle jag dö för att han hotade mig med en colt och jag vet att jag inte skulle ta ut en bil och det är bådas fel men vad skulle jag ha gjort. Jag lovar att jag inte kommer göra något sånnt mer i hela mitt liv och jag ber så hämskt om ursäkt jag kommer fixa tillbaka pengarna till inquisitor.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på piren och skulle kolla på bilar och då blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker både och för att jag blev hotad med colt på morgonen på söndagen runt typ 03.30 att jag skulle ge han 2 bilar annars så dödar han mig som är ett senario för man ska vara rädd om sitt liv för han visste att jag jobbade där på något sätt. Sen hade jag lovat min kompis att ge han en bil och det var inte så smart för jag tänkte inte till just då att jag hade lovat honom att ge han en bil. Men senare på kvällen började jag ångra mig att jag sa det till han för tänkte att jag kommer åka på en ban nu.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har lämnat medicin på sjukhuset som inte var mitt jobb och använt ett annat namn för afk

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att tänka till innan jag sa något för jag märke ju som nu att det kommer bara bli fel och det där med att en kille rånade mig 03.30 vet jag helt ärligt inte vad jag skulle göra åt det för han sa aldrig sitt namn eller nått till mig och vet inte vem det är men jag tyckte ändå att det var ett senario efter som han rånade mig och sa att om jag inte ger han 2 bilar så är jag döda och man måste vara rädd om sitt liv i RP.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag aldrig kommer att jobba svart för det leder bara till konsekvenser som nu och att om jag blir rånad och måste ge till exempel 2 bilar gratis så får jag lösa det på ett annat sätt.
(Jag skulle jätte gärna vilja komma in igen för jag har inget annat att spela)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka