Nekad Viggo/Benny Brun | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johanzzon

Medlem
Meddelanden
241
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199203556184/

Ditt Hex-ID: 11000014a1b1b58

Vad är din discord tagg? Viggo#5130

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? permanent ban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? För korruption inom yrket

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sålde 2 bilar gratis men det var för att han tvingade mig vid ett ställe att jag vare tvungen att ge han 2 bilar för att han hotade mig att annars så kommer han att döda mig och jag måste ju rpa på det och ta hand om mitt live i just det senariot att annars så dör jag efter som man måste ta väll hand om sitt liv

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på piren och skulle kolla på bilar och då blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tyckte det var både och för att jag skulle inte sålt 2 bilar gratis för han hotade mig inte på plats och det är ändå ett senario. Det var också mitt fel för att jag kunde ha ringt ditt polisen att vaka just där och sen kunde dom kunditt tagit honom till ett förhör med mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. lämnade medicin på sjukhuset som inte var mitt jobb och använt ett annat ord för afk.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha sagt att jag inte hade tid eller så efter det där hade jag kunna åkte till polis stationen eller till securitas och sagt till dom att ha lite vakt där på kvällen. Men när vi var inne på inquisitor så hotade han mig inte eller så utan han var som vem som helst och var bara fett kaxig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag aldrig kommer att jobba svart för det går bara till trubbel som nu. och att jag längtar tillbaka till att köra.
Jag ångrar det skit mycket för det leder bara vidar till bans och trubbel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka