Nekad Viggennnn | Medlem ansökning [Bad.InBed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viggennnn

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? Viggennnn

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 1999

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Magnus Schön

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Flum, Komisk, Pratglad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Magnus Schön är en kille som tar dagen som den kommer. Han vaknar upp varje morgon och är nyfiken vad varje dag har att erbjuda, kommer han spela luffarschack med en uteliggare utanför 7/11, Kommer han åka på hund dagis och hoppas det finns några tjejer med krossade hjärtan där? Vet vet, inte Magnus Schön iallafall. Han är bara som en dödfisk och flyter med för att hitta nya äventyr

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra med en person som har många timmar i RP spel, dock väldigt ny inom GTA RP men har spelat väldigt mycket RP inom Arma 3 och har fått en djup förstående av hur det ska gå till.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Blir jag rånad av någon annan så ska jag göra allt jag kan för att följa deras begäran medans han har överhanden på mig.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej inte i GTA RP

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Social RP: Vi är alla här för att roleplayea, så det är just de vi ska försöka göra hela tiden. man vill man panga hs ska man spela Cod

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jävligt ny inom GTA RP så kan vara fräsch med någon som är riktigt ny fast som fortfarande har koll på hur man spelar ett RP spel

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervju på 48H

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka