Accepterad ViggenFr | Medlem ansökning [Tryxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ViggenFr

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198828107923/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? CoolKid69#0001

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alberto Andersson och är 22 år gammal. Han är uppvuxen i Jamaica men flyttade till Sverige i en ung ålder. Han adopterades av Andersson familjen och växte upp i en liten ort i Sverige som heter Lammhult. Då han var liten så blev han ofta mobbad av andra elever i hans skola. Det gjorde han till en ganska lugn människa. Hans nya familj var snäll med han men hans pappa dog i en överdos och efter ett tag så tog mamman sitt liv. Nu var det bara Alberto och sin broder Joel Andersson som skulle klara sig själv. De började sälja droger medan de växte upp och ibland tog de bilar från de rika. Nu när bröderna är vuxna så bestämde de sig att ansöka till att bli polis. De vill kunna klara sig själva och bli rika så de inte behöver komma ihåg de fattiga livet. De har alltid drömt om att skaffa ett stort hus och kanske skaffa sig fruar. Nu vill de komma in i polisen så de kan hjälpa och skydda folk. Nu har Alberto och Joel flyttat till en ny region Unive, nu ska de börja sitt nya liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har kört på unive förut och de hade varit kul att komma tillbaka, det var skitkul när jag körde senast. Jag vill köra seriöst och ha ett bra socialt rp. Jag vill bidra med bra rp för all så de kan trivas och känna sig välkomna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kommer att bidra till servern är en seriös och hög rp nivå. Jag kommer se till att alla som rpar i scenarion som jag är med i får en bra upplevelse. Mitt största mål är inte att vinna alla scenarion, jag vill bara ha ett roligt scenrio för alla. Kommer se till att alla känner sig nöjda att spela på Unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man själv inte alltid behöver vinna i alla scenarion man spelar. Jag tycker att rpn iblöand kan bli roligare och mer realistiska om man själv förlorar eller låter det andra parten vinna. Ett exempel på det kan vara att ge upp då man är jagad av t.ex polisen, då får poliserna också får ett roligt rp, då poliserna får arrestera en.

Hur hittade du Unive? Jag har kört på Unive tidigare och har sett den på serverlist.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka