- Meddelanden
- 119
- Reaction score
- 6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripen Taxi AB
Vad heter du IRL? Vilgot
Vad heter du på discord? Framered
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? Snart 1 år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag komer utväckla detta jobb genom att skaffa en respektabel mängd anställda som jobbar mycket men också en stark ledning som kommer hålla upp arbetsmoralen och arbetet. Och jag tycker att det är väldigt tråkigt att Taxi firman inte har varit aktiv på senaste då jag tycker att Taxi scenarion och miljön är skit roligt både för att man socialicerar och för att man hjälper staden. Men om jag ska lyckas med allt detta så måste jag skapa ett nytt system. Lite Exemple på det: jag kommer att ha ett stabilt Rank system, alla kommer att få den rang dem försänar och inget skit som att höja en prov anställd till bitr för att Grabben är sjyst. Men jag kommer också ha många möten då förslag kommer föreslås och information utdelas så att alla anställda är "upp to date". Men bonusar och Afterworks kommer också insättas för att höja aktiviteten och moralen
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på taxin förut i ungefär 3 veckor, Vart Som högst P/A så jag kan dem mesta systemen och hur jobbet funkar
Hur ofta kommer du vara inne? Nu på sommarlovet: 12:00 - 21:00 eller 23:00 beror på om jag orkar
Annars:
Måndag: 16:30- 22:00
Tisdag: 17:00- 22:00
Onsdag: 16:30-22:00
Torsdag: 17:00- 22:00
Fredag : 17:00- 22:00
Lördag Och söndag 12:00-21:00 eller 23:00 beror på om jag orkar
kan ju varejera lit efter som att jag har sporter på hösten till våren
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Vilgot
Vad heter du på discord? Framered
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? Snart 1 år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag komer utväckla detta jobb genom att skaffa en respektabel mängd anställda som jobbar mycket men också en stark ledning som kommer hålla upp arbetsmoralen och arbetet. Och jag tycker att det är väldigt tråkigt att Taxi firman inte har varit aktiv på senaste då jag tycker att Taxi scenarion och miljön är skit roligt både för att man socialicerar och för att man hjälper staden. Men om jag ska lyckas med allt detta så måste jag skapa ett nytt system. Lite Exemple på det: jag kommer att ha ett stabilt Rank system, alla kommer att få den rang dem försänar och inget skit som att höja en prov anställd till bitr för att Grabben är sjyst. Men jag kommer också ha många möten då förslag kommer föreslås och information utdelas så att alla anställda är "upp to date". Men bonusar och Afterworks kommer också insättas för att höja aktiviteten och moralen
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på taxin förut i ungefär 3 veckor, Vart Som högst P/A så jag kan dem mesta systemen och hur jobbet funkar
Hur ofta kommer du vara inne? Nu på sommarlovet: 12:00 - 21:00 eller 23:00 beror på om jag orkar
Annars:
Måndag: 16:30- 22:00
Tisdag: 17:00- 22:00
Onsdag: 16:30-22:00
Torsdag: 17:00- 22:00
Fredag : 17:00- 22:00
Lördag Och söndag 12:00-21:00 eller 23:00 beror på om jag orkar
kan ju varejera lit efter som att jag har sporter på hösten till våren
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja