Nekad viggelino | Chef-jobb ansökan [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FrameredDED

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
119
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Vilgot

Vad heter du på discord? Framered

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år snart

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utväckla detta jobb genom att bygga upp en stabil och loyal anställdning så att inte folk vill lämna direct som det har varit nu på senaste, för att åstadkomma det så måste man göra Om grejer / skillnader som skapar ett roligare jobb för alla som jobbar t.ex Anpassade utbildningar för dem som har mest krav eller Bonusar till dem som har jobbat på bäst. men jag kommer också bidra till att securitas blir ett respekterat jobb och inte att vara känd som polisens springisar men jag kommer också bar ge ut upphöjningar och upphöjda ranger(som inte man får efter utbildning såklar) endast till dem som värkligen försänar det och liksom inte till nån random människa som vart anställd igår som jag tycker är skön utan bara till dem som försänar det mest. alltså för att sammanfatta detta så vill jag för det första skapa ett respekterat namn för securiitas. för det andra så vill jag få bra och loyala anställda som gör sitt jobb. Och för det sista så vill jag skapa en stark ledning som stödjer alla från anställda till alla medborgare i staden. för övrigt så kommer inget lall förekomma under mitt "styre"

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit anställd på securitas en gång i typ 3 veckor så jag kan grunderna men jag har också varit polis och där var min högsta rang assistent så jag har erfarenhet med brottslingar i samhellet och hur man får stop på dem. men jag är också en jävel på vad jag sätter hjärnan på och jag lämnar inget halvdant

Hur ofta kommer du vara inne? Nu på sommarlovet: 12:00 - 21:00 eller 23:00 beror på om jag orkar

Annars:

Måndag: 16:30- 22:00

Tisdag: 17:00- 22:00

Onsdag: 16:30-22:00

Torsdag: 17:00- 22:00

Fredag : 17:00- 22:00

Lördag Och söndag 12:00-21:00 eller 23:00 beror på om jag orkar

kan ju varejera lit efter som att jag har sporter på hösten till våren

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag skulle nog mer än någon annan bli chef på securitas för att det är skit roligt och man får extremt roliga scenarion och det skulle nog vara ännu roligare som chef på securitas. Men jo såklart skulle jag Rpa vidare men det skule vara tråkigt att inte få "rollen"

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Ingen rp server

Har du läst våra Regler? Ja såklart och står vid dem

Senast ändrad:
Detta är mer eller mindre samma men @Jaakoob10 bad mig att utväcla frågan "hur kommer du att utväkla jobbet"
några andra grejer är ändrade också såsom frågan "Din erfarenhet i jobbet"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka