Nekad viggelino | Ansökan till Servervakt [peak.fx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FrameredDED

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
119
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilgot

Vad heter du på discord? Framered

Vad är ditt Hex:ID 1100001405b480a

Ange ditt födelsedatum 12 Mars 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Går in på unive, har 2 aktiva karaktärer en heter Daniel Ekström och den andra heter Olof Eklund, men nu på det senaste så har det vart mycket på Olof eftersom att han är polis. Men det jag gör på olof är mest vanlig patrull och insatser men också Polishund aktiviteter, jag har också ansökt till grund utbildare

Hur länge har du varit medlem på Unive? 6 eller 7 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Skickar i tilläggbantotal.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska Rpa på som vanligt och kolla efter folk som begår regelbrott. Och om dem hittar en person som har gjort fel så bannar de dem Eller kickar beror på. men om regelbrottet är för grovt så får man kontakta mod/trainee som kan banna dem länger eller Permanent

Varför vill du bli servervakt på servern? Jo jag vill bli Sv för att bidra till serverns rp men också för att det kommer behövas en Sv om man ska bli utbildare. Men också för att inom polisens yrke sker mycket regelbrott i t.ex biljakter och skottlosningar. såsom mycket powergaming och fearRp

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att man andvänder sin makt och ställning för personlig benefit, eller att man t.ex revvar sig själv eller bannar någon ogiltigt

Nekad.
Anledning: Du blev bannad ( 2024 - 06 - 05 )
Du får ansöka igen om 2024 - 07 - 05. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka