Accepterad Vigge81 | Medlem ansökning [KZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vigge81

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? Vigge#3069

Vad är ditt födelsedatum? 30 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gustav Svennson som barn hade han en tuff uppväxt då mycket alkohol och droger var inblandat. Och han hade de tufft i skolan då inte han hade någon som hjälpte han. Hans föräldrar var ute väldigt sena kvällar o drack sprit o kom hem fyra på morgonen vissa dagar. Och hans kände alltid att hans föreldrar inte brydde sig tillräckligt om hans mående vilket dom även inte gjorde. Hans stora förebild under den jobbiga perioden var hans farbror som alltid försökte hjälpa honom inom hans mående. När han var sjutton o allt började allt kännas bra men en dag den 27 december hände något tragiskt. Som skulle förendra hans liv då hans farbror gick bort. Gustav har aldrig sätt upp till våld då han ser de som något skräckande. Han har inget emot någon då han tycker alla är lika värda o ser inte ner på någon. I framtiden ser hans sig som en framgångs rik man, Något som han har som ett mål. Han vill även någon gång hitta den perfekta tjejen o bilda en stor familj. Han gillar även att umgås med folk som stått honom nära. Även ser fram emot att hitta nya vänner i staden som har samma intressen. Gustav Svennsons intressen har alltid varit bilar, Matlagning och små skruva med fordon vilket han vill lära sig mer inom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer utveckla rpn på denna server o bjuda med mig av mitt bra rp o få alla o känna sig välkommna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exempel när man rånar en butik eller andra livsmedelsbutiker osv så kan man förhandla med polis att till exempel ge dem en gissla för att frå fri passage och åka med sin bil en bit till de följer efter.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM du får inte slå eller döda någon utan något speciellt skäl, NLR du måste komma ihåg saker som hände innan din karaktär dog, Powergaming: alltså att prioritera sina egna fördelar före ett rättvist och realistiskt spel

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja de har jag då jag spelat på flera andra serverar som har krävande wl. Och jag har varit polis på flera olika serverar där de vart hög rp nivå o sen kan jag rpa som Ambulans personal och de kriminella livet.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag tar rp väldigt seriöst.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka