Nekad Vigge81 | Medlem ansökning [Karim_comviq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vigge81

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? Vigge#3069

Vad är ditt födelsedatum? 30 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Robert. Robert har bott i sverige sedan han föddes den 21/09 1998. När han växte upp så var robert ensambarn så han hade bara sina föräldrar. Så när robert inte hade nåt att göra så brukade han cykla till grannarna med sin mamma och hjälpa till med att bära saker och mata djuren som de ville ha hjälp med. Annars så brukade robert hjälpa sin pappa att fixa traktorn på gården som inte har startat på några år och när mamma och pappa var upptagna så brukade robert städa och laga mat så att mamma och pappa kunde ta det lugnt. robert tyckte det bara var kul att hjälpa till . När robert blev Äldre och börja skolan så Fick han 1 Vän som blev hans bästa vän, Oscars nya vän bodde en liten bit bort från där robert bodde. robert och hans nya vän Alex gjorde nästan allt tillsammans. När det var sommarlov så brukade robert cykla till Alex och när de var med varandra så hjälpte de alla som frågade om hjälp som bodde på landet oftast så fick de en peng. De vill göra så många som möjligt glada. Efter några år När Alex blev 16 så flyttade han och hans familj till en stad så han kunde gå i gymnasiet. Så nu när robert var ensam på landet Så Meka han med traktorn oftas och han fick igång den Och fick ett stort intresse för motorer Så robert om krig i traktor på landet och fråga om någon behövde hjälp med motorer SÅ robert blev typ som en bärgare på landet Och fortsatte hjälpa till. robert vill försöka hjälpa och göra så många som möjligt glada. Men när robert blev vuxen så bestämde han sig för att flytta till sin barndoms kompis Alex som hade flyttat till staden. När robert kom till staden så märkte han att det finns dryga och snälla personer robert betende ändrades under tiden i staden robert blev mer våldsam och hamnade ofta i bråka bara på gatan eller va som helst just på grund av att dem flesta var kaxiga och våldsamma dem själva men när polis kom till plats var det alltid robert som blev gripen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? om jag blir medlem här på unive så kommer jag att kunna bidra med en seriös och rolig rp, och gå väldigt mycket efter suntförnuft och verkligen sätta mig in i min karaktär som det vore jag, viktigaste som jag tycker är att ha kul och låta båda partnerna av ett scenario få ha kul. De var typ de!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan alla huvud regler och förstår sig på sunt förnuft och dom andra reglerna exempel pwg rdm vdm karaktär efter röst grejer som om man ej förstår kan förstöra rpn väldigt mycket. att man kan rpa med me och sme och kunna använda emotes till det till exempel om han gör en säljar skyllt att han använder /e beg eller om man ska anställa någon på sitt jobb eller betalar faktura att man kan använda /e tablet så att rpn blir lite roligare.

Hur hittade du Unive? En kompis o sen youtube o allt möjligt

Vidare till muntlig intervju. Lycka till! Du har 48h på dig annars blir du automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka