Nekad Vigge123. | Medlem ansökning [1.Daoud]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vigge123.

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? arab123___

Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Jason Sonebrand o han är 190 cm lång han kommer från Norge under hans uppväxt så var han ganska bortskämd då hans föräldrar hade en ganska stor förmögen het av pengar. Dom bodde i en väldigt dyr och stor villa med väldigt stor tomt. Han gillade inte skolan då han blev retad och mobbad så han fick göra sitt skolarbete hem ifrån. Han drömde alltid om o bli en framgångs rik man som jobbar på mekonomen han har alltid varit intreserad i bilar då han hjälpt sin pappa o mecka med hans bilar hemma i garaget. Han har alltid sätt upp till sina föräldrar efter som de hjälpt han i sina jobbiga situationer i livet hans pappa har alltid hjälpt han i sitt skolarbete om han legat under i sina läxor eller om han bara vill ha hjälp med sina läxor hans mamma har alltid visat han hur man lagar mat på de perfekta sättet så han har verkligen tagit lärdom av det o kan laga de flesta maträtterna så han har väldigt mycket intressen på vad han vill bli när han blir äldre men han kan bara inte bestämma sig men hans pappa har alltid sagt satsa på mekonomen du kan jätte mycket inom bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En seriös rp nivå där jag kommer att bjuda på en rolig rp nivå och så den andra parten får de roligt också. Och jag kommer ta suntförnuft på ett väldigt seriöst sätt. Och jag kommer att bidra med trevlig ton försöka göra unive till en jätte rolig server försöka få folk att känna att de är en ny rp nivå att rpa med mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte göra allt för att du ska vinna scenarion skulle liksom någon komma fram med kniv på mig o jag har en pistol nu tex sk jag inte springa runt o da ypp pistolen o skjuta utan ta upp händerna låta han ta de han vill ha o sedan kanske leta upp honom ta tillbaka sakerna. Och verkligen rpa på att du inte kan göra något om någon står brevid dig med en kniv o bara ge sig alltså.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Japp RDM är absolut inte okej då de innebär att du dödar någon utan anledning. och NLR innebär att jag kommer ihåg mitt förra liv tänk tex att jag blir dödad av någon o sen när jag då vaknar igen hittar jag honom o dödar honom o säger här är för att du döda mig tex. POWERGAMING Innebär att du tex kör ett fordon o sedan flyger ner för ett berg o bara forstätter åka de är o POWERGAMA.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har varit WL här förr och bryggeriet där är de ganska bra rp nivå. O lite andra som då är stängda nu.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej de är bra för mig.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka