Inaktuell vigge vlahovic | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .

vigge vlahovic

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? viktor stipic

Ditt discordnamn: rs6040

Ange ditt födelsedatum 7 November 2009

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff på Unive eftersom jag tycker det verkar jättekul att få vara med och skapa en bra upplevelse för alla som deltar. Jag gillar att ta ansvar och hjälpa till där det behövs, och jag tycker det är roligt att jobba i team med andra som också vill bidra. Att vara staff känns som ett sätt att både träffa nya människor och utveckla mina egna ledarskaps- och problemlösningsförmågor. Jag vill kunna göra evenemanget så bra som möjligt för alla och samtidigt ha kul under tiden.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? En sak jag tycker kan förbättras på Unive är att det ibland kan vara lite svårt att veta exakt vem man ska vända sig till om man har frågor eller behöver hjälp under evenemanget. Jag tror att om det fanns tydligare information eller fler personer som syns och är lättillgängliga för deltagarna, skulle upplevelsen bli ännu bättre.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? För att lösa problemet med att det ibland är oklart vem man ska vända sig till, skulle jag tillsammans med resten av Staff-teamet se till att alltid finnas tillgängliga och hjälpsamma på Discord. Genom att aktivt svara på frågor och guida deltagarna kan vi göra upplevelsen smidigare och tryggare för alla.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt i sin staff-roll handlar för mig om att alltid vara ansvarstagande, respektfull och hjälpsam mot både deltagare och andra staffmedlemmar. Det innebär också att hålla sig lugn i stressiga situationer, lyssna på andras behov och kommunicera tydligt.

Att agera professionellt är väldigt viktigt för mig eftersom det skapar trygghet och förtroende för både teamet och deltagarna. Genom att ta min roll på allvar kan jag bidra till att evenemanget flyter smidigt och att alla får en bra upplevelse.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag planerar att lägga upp mitt staff-arbete på ett strukturerat sätt så att jag kan bidra effektivt utan att det påverkar mitt privata liv eller min RP negativt. Det innebär att jag prioriterar mina arbetsuppgifter, kommunicerar tydligt med teamet om min tillgänglighet och använder de tider jag har tillgängliga på ett fokuserat sätt. På så sätt kan jag både vara en pålitlig staffmedlem och samtidigt ha tid för mina andra engagemang.

Hur länge har du spelat på Unive? jag är ganska ny här, men det vill jag förändra och bli en långvarig medlem i framtiden.

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej, men vill gärna få nya erfarenheter.helst på den bästa servern vilket är unive ju

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? asså jag vill jobba inom allt förutom kanske support men det fungerar i värsta fall

Tillbaka