Nekad vigge kan sina grejer | Ban överklagan [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Sjodin1337

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199004611179/

Ditt Hex-ID: 11000013e3f726b

Vad är din discord tagg? CPviggö#6969

Vem var det som bannade dig? 5reapt

Hur lång tid var din ban? 50 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? 1240 lallare powergaming rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel, det var absolut inte meningen att bryta mot reglerna, jag vill jätte gärna spela på denna server

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kompis åkte runt på motorvägen i min bil, sedan så möter vi en polis som gör en U-sväng för att stanna oss, jag åkte i ungefär 200 km/h. de slår på blåljusen och jag skiter fullständigt i det, det går ungefär 3 minuter tills att jag krockar in i ett staket så att bilen börjar ryka, jag får då panik då jag inte vill in i fängelse, jag väljer att svänga in vid youtools, jag hoppar ut ur bilen o börjar springa, polisen skjuter sedan mig i ryggen, jag la inte märka till det, sedan väntade jag in polisen bakom youtools, när han väöl kommit närmre så springer jag rakt emot honom, han försöker tazea mig men missar, jag tar då chansen att slå ner honom, sedan vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, absolut inte meningen att göra som jag gjort

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit lärdom av alla tidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle stannat när polisen satte på blåljusen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag ber om ursäkt för detta, vill verkligen spela på Unive.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka