Nekad vigge kan sina grejer | Ban överklagan [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sjodin1337

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199004611179/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:522172725

Vad är din discord tagg? CPviggö#6969

Vem var det som bannade dig? 5reapt

Hur lång tid var din ban? 50 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? 1240 lallare powergaming rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde väldigt mycket fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kompis blev jagade av polisen när vi åkte på motorvägen, jag försökte då komma iväg från dom, men krockade vid fler tal tillfällen, sedan kör jag in på youtools för att springa iväg, jag springer iväg och blir skjuten i ryggen, sedan gömmer jag mig framför youtools för att vänta in polisen som jagade mig, sedan sprang jag rakt emot honom, han försöker tazea mig men missar, sedan slår jag ner honom, sedan blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit lärdom av alla bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte sprungit iväg efter att ha blivit skjuten och jag skulle inte slå ner polisen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det kommer aldrig ske igen

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Hej,
jag har valt att neka din ban överklagan då jag anser att du erkänner till grova regelbrott som bryter mot våra riktlinjer. Vill se bättring från din sida eftersom du har 10+ bans och det verkar fortsätta åt det hållet.
Du är mer än välkommen tillbaka om 24/h och skriva en ny ban överklagan om du vill det.
/Mvh Grakke

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka