Accepterad viggan123 | Medlem ansökning {scraxx1337]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viggan123

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? gurra

Vad är ditt discord namn? Piggelin27

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Frank costello är en kille på 50 bast idag men nu ska ni få höra hans bakgrund o hur han hamna här Frank har alltid varit en trevlig o snäll person mot nära o kära men ute men vänner så har han hamnat fel redan som liten vid 12 års åldern så bodde han i Irak under krig o redan under dem tiderna sålde han knark åt större o han mamma mådde inte bra o våga ej ringa polisen på han för det han gjorde för hon älskade fortfarande frank men sedan va dem tvugna att fly landet för kriget kom till deras by o börjades skjuta o allt så dem flydde till staden unive o tyvär så bor frank ensam nu då han syster mathilda och hans bror kalle inte klarade sig o blev skjutna så e de bara frank mamma o pappa kvar så dem bor i en lägenhet men frank han bryr sig inte kängre han varit med om så mycket så små kriminella saker här är inget för han längre han börjat hänga med stora o farliga gäng som är tungt beväpnade polis är hemma här hela tiden hans mamma har ej sätt han nu på en hel månad och att han känner att han vill ta nya kliv och bli medborgare här i unive staden och utbilda sig och få ett jobb

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har en hög rp nivå med massa erfarenheter. Kan alla regler. Vet skillnaden på rp och icke rp. Kommer bjuda på fina och vältänkta scenarion. Jag är väldigt snabbttänk, detta kan används i flera olika scenarion. Men även för att rädda upp scenarion. Med detta menar jag att nån tex skulle börja babbla på, till en nivå där jag märker att de inte är rp. Kan jag lätt byta samtalsämne. Jag vill med andra ord göra serven till en bättra plats, men en hög rp nivå. somsagt är jag väldigt bra på att skapa roliga och säriösa secnarios med folk och jag tycker det är roligt att rpa med kriminella och myndigheterna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara tänker på att man själv ska vinna, dvs är man i ett rån ska polisen också kunna ta fast dig. Man ska ändå tycka att det är kul. Jag rp tex mycket med social rp, gillar nt att skjuta så mkt. man måste tänka på rp att man är ingen bra rpare och man bara vill vinna hela tiden i varje scenario utan det ska finnas ett sam spel

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Det finns många regler fast de mest kända är regler som: RDM - Random Death Match (Skjuter folk for ingen anledning) Cop Baiting - Att försöka att få polisen att jaga dig genom att göra tillexempel donuts runt de eller andra olagliga saker för att få deras uppmärksamhet. FearRP - Att du ska RPa att du är rätt, tillexempel om någon riktar ett vapen mot dig så gör du vad personen med vapnet säger. Sen finns det också några regler som inte lika många vet om som MetaGaming - Att du communicerar med personer i RP sammanhang i Discord eller andra ställen utomför RP servern. NLR - New Life Rule Att när du dör så kommer du inte ihåg hur du dog eller vem som döda dig, alltså som namnet är.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har tidigare spelat på Unive och bär på över 1000h inom rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka