Nekad viggan123 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viggan123

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? gurra

Vad är ditt discord namn? Piggelin26

Vad är ditt födelsedatum? 26 Januari 2006

Berätta om din karaktär. . min karaktär heter Sten och är en man i runt 30 års ålders som gillar att reparera fordon men främst motorcyklar. detta är axels främsta och största intresse men sedan har axel också en väldigt stor och fin familj och han har en fru som heter juli som är 36 år gammal sedan har han 2 barn en som heter paul och är 1 år gammal detta är det som paul lever för och axel älskar dom mer en allt. sedan har axel också en hund som heter haddock. haddock är en rottwailer som är en vakthunds ras och detta följer han upp väldigt bra då haddock vakatar axel väldigt mycket men också axels familj. axel har haft en tuff uppväxt och detta är för att när axel började på högstadiet blev han grovt mobbad av ett kompis gäng som också gick på högstadiet där axel gick det som hände var att de slog, kissade, kränkte och sparkade på axel dagligen så axel bestämmde sig för att börja på kampsport (mma) för att kunna försvara sig. efter 1,5 år av träning och mobbning mot axel så var han äntligen tillräckligt stark för att kunna försvara sig så när ett sommarlov var slut så kom dom som mobbade han och skulle börja igen och de börja med att kränka han sen skulle de slog honom men det gick inte så bart då axel gjorde en manöver och bröt han som var "ledare" över kompis gänget. efter detta slutade axel vara mobbad och blev respekterad istället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har kört Fivem RP serverar för ett långt tag nu och har några år av erfarenhet i RP. Jag har läst genom reglerna och kan de nåstan hellt utom till, jag kan också många av de morala reglerna för min erfarenhet av att köra Fivem servrar. Jag är också positiv och går inte runt och förstör folks dagar och som min karaktär planerar jag och vara så, positiv och snäll. Jag ska göra servern rolig för alla och hålla det seriöst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man kanske ger sin motståndare en chans istället för att göra allt man kan för att vinna, dvs att man kanske inte utnyttjar alla sina färdigheter som spelare utan istället balanserar sitt eget spel för att göra det roligare för alla som är involverade.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Det finns många regler fast de mest kända är regler som: RDM - Random Death Match (Skjuter folk for ingen anledning) Cop Baiting - Att försöka att få polisen att jaga dig genom att göra tillexempel donuts runt de eller andra olagliga saker för att få deras uppmärksamhet. FearRP - Att du ska RPa att du är rätt, tillexempel om någon riktar ett vapen mot dig så gör du vad personen med vapnet säger. Sen finns det också några regler som inte lika många vet om som MetaGaming - Att du communicerar med personer i RP sammanhang i Discord eller andra ställen utomför RP servern. NLR - New Life Rule Att när du dör så kommer du inte ihåg hur du dog eller vem som döda dig, alltså som namnet är.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har tidigare spelat på Unive och bär på över 1000h inom rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad. Vänta 1 vecka innan du ansöker efter godkänd banöverklagan.
Du kan ansöka igen om 10/1. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka