Nekad viggan123 | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viggan123

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199119950624/

Ditt Hex-ID: 1100001451f6320 (Hex)

Vad är din discord tagg? Piggelin27

Vem var det som bannade dig? SAVEGE

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 67747-0c4129c1ac3cecb2a0833db09034f3be.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag tydligen locka fast jag ens inte fuska va i hela https://medal.tv/games/gta-v/clips/i80fT9YRK9eOQ0OTZ/d13374lpz9FZ?invite=cr-MSxlTk4sMzQzNDU2Nzcs sen fine att du banna mig för att jag hlr på en kille som jag sköt ner och han hade tidigare riktat på mig och då av ren reflex så börja jag avlossa från mitt tjänste vapen och sen kom jag på att de va dumt att bryta mot fair rp och gjorde då hlr som va lite dumt men jag fortsatt o rps som han gjorde fritagning o rikta då efterhand som tydligen va aimbot men jag kan inte säga att jag har aimbot när jag inte ens hade det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var då i scenario och det blev fel då jag råka sjuta en sen så gjorde jag hlr och sedan lät de åka o då skikta ja på de och det var tydligen lock men jag fuskar ens inte jag fattar itne, jag siktade bara efter bilen för rpns skull och så var de tydligen aimbot men jag fuskade ens inte jag fattar inte har anti sagt att jag fusk för jag fuska inte ens, kan dock erkänna de såg konstigt ut men de är nog för du kolola på screen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var ju fel eftersom jag har inte fusk jag fattar inte men sen sa du att jag va korrupt men jag fattar inte riktigt de för att jag råka bryta på fair rp och sköt han när han börja rikta o då påbörja jag hlr o vi gjorde om scenariot som var lite dumt fine men jag fuska inte ens känns fett drygt o bli bannad när jag inte ens fuska

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit lärdom av tidigare banns

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej inte när det angår aimbot för jag hade inte ens fusk jag har fuskat på servern tidigare o då var de anti som banna mig o då lärde jag av mitt misstag o varför skulle jag göra om de då hade jag bara blivit bannad igen av anti känns fett konstiga hade inte ens fusk

Har du lärt dig någonting efter din ban? ? Nej / ja att inte börja om ett scenario fine o göra hlr

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka