Nekad viggan123 | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viggan123

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199119950624/

Ditt Hex-ID: 1100001451f6320 (Hex)

Vad är din discord tagg? viggan69

Vem var det som bannade dig? yes or no

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 60753-39bd52b0df95cc1e62c43d17d9de7ec7 (1).jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? kan ej ta en ny bild men har typ 50 och 8 senaste 3 månader,för att jag lämnade efter några menuter efter jag dog

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis hade åkt och tagit över ett drogområde, väll på plats visste vi inte att det befann sig personer inuti drogområdet. Dom väljer att komma ut och rikta i mot oss, min kompis klättrar upp på ett tak och en liten stund senare så skjuter min kompis ner en utav dom för att han riktade på mig. Efter en liten stund blir min kompis nedskjuten och jag är kvar, jag ställer mig längre bort och skjuter dom när deras bil kommer skjuter ned dom men dom dog inte och skjuter mig sedan i ryggen när jag försöker springa till min bil. Efter att dom tog sina 2 döda kompisar och drar ifrån platsen väljer jag att skriva i ooc att jag rollspelar på 12 timmar regeln osv och att jag ska ut med kompisar och stänger då av spelet. Får sen meddelande av min kompis som var i scenariot om att han och jag blivit bannade för clogg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Rätt placerad avstängning och det var jag som gjorde fel, jag skulle inte brutit i mot regeln och jag ångrar att jag gjorde det. Jag skulle läst av situationen mycket bättre och valt att inte lämna spelet där och då så som jag valde att göra!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för dumma saker jag gjort under min 2 års speltid på servern dock aldrig begått något regelbrott i mot regeln clogg då jag anser att det är riktigt drygt att förstöra för andras rollspel upplevelse genom att göra det. Och i detta läget läste jag av situationen dåligt och trodde inte att dom skulle komma tillbaka efter skottlossningen så som dom gjorde, det var fel av mig och jag ångrar det!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat sagt till mina kompisar som väntade på att jag skulle komma ut att dom fick vänta lite längre då jag måste blöda ut på fivem innan jag kan stänga av spelet för att inte förstöra för dom andra i scenariot!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag och kommer aldrig göra något liknande igen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

fel info, lägger du in fel info igen då åker du på forum ban

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka