Nekad viggan123 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viggan123

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199119950624/

Ditt Hex-ID: 1100001451f6320

Vad är din discord tagg? piggan

Vem var det som bannade dig? sbstyling

Bild på banmeddelande: View attachment image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jo jag var i ett skott scenario för ett bra tag sen även tagit en paus det var då att jag sköt mot poliser då dem storma vårat gäng hus vad tycker han jag ska göra sista utvägen vi var även många i huset men jag vet att man inte ska skjuta poliser men i detta fallet så var det nödvärn från min sida. Men jag föstår hur sb tänkte men det var sista absolut sista utvägen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo jag var i ett skott scenario för ett bra tag sen även tagit en paus det var då att jag sköt mot poliser då dem storma vårat gäng hus vad tycker han jag ska göra sista utvägen vi var även många i huset men jag vet att man inte ska skjuta poliser men i detta fallet så var det nödvärn från min sida. Men jag föstår hur sb tänkte men det var sista absolut sista utvägen. och den onsynliga såg jag inte och det var samma för dem andra i mitt gäng men jag tror det huset inte finns kvar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var väl rätt enligt han mendet var sista utvägen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har tagit lärdom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skulle inte varit i gäng huset under den tiden jag vet inte vad jag skule gjort

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka