Nekad viggan123 | Ban Överklagan [Harry.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viggan123

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199119950624/

Ditt Hex-ID: 1100001451f6320

Vad är din discord tagg? piggelin27

Vem var det som bannade dig? bubblegum

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för jag begick regelbrott på server och det var rätt grova regelbrott men som tur är jag en bra rp spelar och låg på grön och det är jag nöjd över men i detta fall gick det fel jag har inte varit bannad på över 3 månader och jag ville hålla kvar de men så begick jag ett stort misstag jag var med kriminella sedan så tog jag av kläder när jag var död som såklart är regelbrott för hur kan jag göra det när jag är död rätt dålig rp sen att jag drog spawnmenu till station det var även riktigt dumt och att jag hälpte kriminella som polis det var rikgtigt dåligt av mig och jag fatta själv inte varför jag gjorde de jag skulle väl vara lite cool o bli bra vän med kriminella men det var en riktigt dum idee av mig som resulterade i en ban och den har jag fått och står för jag gjorde fel inte ett litet fel ett stort fel från mitt perspektiv jag fattar inte varför jag sluta rpa typ o börja gjöra massa ragelbrott istället

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom då i en santos bil jag och en kriminell tror jag han var då han åkte i en santos bil jag träffa han först i grove då jag åkte min privat bil som spawn som man få sedan fråga han om jag ville med typ elle vi prata förs o jag sa jag kännde några i snatos så jag hoppade in och jag följde me dom när vi kom dit fatta jag detta kommer inte sluta bra varför hoppa jag med det blir då en skottlossning mellan gängen och jag dör där även med sen tar jag av mina kläder jag vet helt ärligt inte varför jag bara gjorde det för rpn men jag insåg ju att hur fan kan kläderna bara trilla av så fär var de andra misstaget sedan fick jag då hjälp och tänkte jag får hjälpa dem och jag tänker itne efter över huvudtaget på nlr som var riktigt dumt och tar även spawnmenu som man inte får göra häller som är sktrikt förbjudet i reglerna och tar då en helikopter upp till nakenstaden och hjälper dem och det var även riktigt dålig rp av mig för jag använde inte /me hela det scenariot var bara riktigt dåligt av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var rätt och det var jag som gjorde misstag och jag kan rpa och har roliga scenarios men detta var brutalt dåligt av mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tagit lärdom av tidigare banns och det har alldrig hänt igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skulle ens inte fått tanken att åka med dem från första början och fortsatt spawna på 64s street

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, detta kommer somsagt aldrig hända igen var bara riktigt trött den fredagen men det är ingen bra ursäkt det vet jag och jag gjorde fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka