Nekad viggan123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viggan123

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199119950624/

Ditt Hex-ID: 1100001451f6320 (Hex)

Vad är din discord tagg? piggelin27

Vem var det som bannade dig? anti cheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet jag har gjort fel osv men jag vill verkligen lösa detta jag hade en fil i mina mods som jag inte skulle ha haft det var nåt gratis soft aim och finns typ på google jag har som sagt då innan hade jag mycket i skolan och har inte spelat och rollspelat bara lite 100k servar och skjutit och då hade jag den filen för att jag lalla lite och hade kul med vänner drygt en vecka senare så löste jag återanställning inom polisen och kände att jag hade tid och att det skulle vara kul att börja om på nytt och göra roliga scenarios då gick jag in och bytte kläder osv jag rullar med fredrik och en vän och vi rullar och patrullerar det som händer är att en santos grabb cop bitar och kör på bakhjulet och vi stannar han det är såklart att de metar och santos kommer och försöker frita jag riktar 1 gång och lockar till lite när jag sikta mot han och jag fattade först inte vad som hände o tänkte har jag kvar de för jag har varit bannad av samma andleding innan och varför skulle jag gå in med mening detta var då en sur ban för att det inte ens vad med vilje jag skulle ha de jag som hade börjat om och mognat mig så händer detta såklart det var ju mitt fel och jag gjorde ett regel brott men det var itne med vilje jag har ju då tagit åt mig riktigt av det hära och rensat min dator så jag även får mer plats på datorn och jag blev förbannad och har absolut lärt mig av mitt misstag riktigt pinsamt av mig jag skulle även kunna sitta med dig 320 o prata om detta för jag vill verkligen lösa detta då jag känner att jag har saker att visa kvar men jag har inte hunnit göra det då detta hände och jag kan lova dig att jag kommer absolut inte bli bannad på ett riktigt bra tag då jag vill något med min rp och som jag vill visa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vet jag har gjort fel osv men jag vill verkligen lösa detta jag hade en fil i mina mods som jag inte skulle ha haft det var nåt gratis soft aim och finns typ på google jag har som sagt då innan hade jag mycket i skolan och har inte spelat och rollspelat bara lite 100k servar och skjutit och då hade jag den filen för att jag lalla lite och hade kul med vänner drygt en vecka senare så löste jag återanställning inom polisen och kände att jag hade tid och att det skulle vara kul att börja om på nytt och göra roliga scenarios då gick jag in och bytte kläder osv jag rullar med fredrik och en vän och vi rullar och patrullerar det som händer är att en santos grabb cop bitar och kör på bakhjulet och vi stannar han det är såklart att de metar och santos kommer och försöker frita jag riktar 1 gång och lockar till lite när jag sikta mot han och jag fattade först inte vad som hände o tänkte har jag kvar de för jag har varit bannad av samma andleding innan och varför skulle jag gå in med mening detta var då en sur ban för att det inte ens vad med vilje jag skulle ha de jag som hade börjat om och mognat mig så händer detta såklart det var ju mitt fel och jag gjorde ett regel brott men det var itne med vilje jag har ju då tagit åt mig riktigt av det hära och rensat min dator så jag även får mer plats på datorn och jag blev förbannad och har absolut lärt mig av mitt misstag riktigt pinsamt av mig jag skulle även kunna sitta med dig 320 o prata om detta för jag vill verkligen lösa detta då jag känner att jag har saker att visa kvar men jag har inte hunnit göra det då detta hände och jag kan lova dig att jag kommer absolut inte bli bannad på ett riktigt bra tag då jag vill något med min rp och som jag vill visa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var rätt och det var jag som gjorde fel jag står för felet fast det inte var mening och jag har fått mina återgärder och varit borta ett bra tag nu och känner att jag har mycket kvar att visa.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tagit lärdom av tidigare banns och aldrig gjort om det och det är samma i detta fall

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle aldrig haft filen ens från början och vet inte varför jag ens ladda ner den men det var för lalla på 100k servrar men sen glömde jag det men jag gjorde fortfarande fel och jag fattar att det inte spelar roll om jag glömde för det är ksk många som säger så men i detta fall så kan jag lova.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, absolut

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka