Nekad viggan123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viggan123

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199119950624/

Ditt Hex-ID: 1100001451f6320 (Hex)

Vad är din discord tagg? viggan69

Vem var det som bannade dig? anti cheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet jag har gjort många banöverklagan och jag vill något framförallt med den här det var så jag hade precis kommit in och nyligen blivit återanställd inom polisen och kännde jag drar o patrulerar jag åker då med fredrik spjut och en anna piket vi ser då santos grabbar som åker på mopped och vi väljer att stanna han pga han kör på bak hjulet på sin mc sen väljer då han dra iväg och vi börjar ett efterföljande det slutar med att fredrik råka ddcynka in i han och vi går ut och riktar det som händer då är att jag själv agerar först riktar jag på han gärningsmannen och då märker jag ens inte men sen när hans vänner frsöker frita han så kommer de med en bil och jag börjar sikta mot den och jag börja då locka för jag hade nått gta fusk som är gratis för jag hade nyligen kört uk 100k sen fick jag då svar i polis dc att jag blivit återanställd och det var då jag gick in och detta hände för jag logga bara och tänkte inte efter. jag kan även tillägga att jag har haft fusken här innan med och blivit bannad för det och tagit åt mig av det och varför skulle jag gå in med samma med mening. Jag tror jag sa o shit elle nått och sen så märkte jag att jag försvann på en sek och blev då bannad som var riktigt klantigt av mig precis när jag börjat med unive efter en paus pga skola

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vet jag har gjort många banöverklagan och jag vill något framförallt med den här det var så jag hade precis kommit in och nyligen blivit återanställd inom polisen och kännde jag drar o patrulerar jag åker då med fredrik spjut och en anna piket vi ser då santos grabbar som åker på mopped och vi väljer att stanna han pga han kör på bak hjulet på sin mc sen väljer då han dra iväg och vi börjar ett efterföljande det slutar med att fredrik råka ddcynka in i han och vi går ut och riktar det som händer då är att jag själv agerar först riktar jag på han gärningsmannen och då märker jag ens inte men sen när hans vänner frsöker frita han så kommer de med en bil och jag börjar sikta mot den och jag börja då locka för jag hade nått gta fusk som är gratis för jag hade nyligen kört uk 100k sen fick jag då svar i polis dc att jag blivit återanställd och det var då jag gick in och detta hände för jag logga bara och tänkte inte efter. jag kan även tillägga att jag har haft fusken här innan med och blivit bannad för det och tagit åt mig av det och varför skulle jag gå in med samma med mening. Jag tror jag sa o shit elle nått och sen så märkte jag att jag försvann på en sek och blev då bannad som var riktigt klantigt av mig precis när jag börjat med unive efter en paus pga skola

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var rätt ju men det var jag som glömde och gjorde mistag då jag inte kört fivem på ett tag

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tagit lärdom av andra banns

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skulle kommit ihåg att ta bort filen innan jag gick in men jag hade ens inte tanken och jag sköt aldrig med det för jag märkte det kan även säga jag har raderat alla filer till den för jag blev förbannad att jag hade den i filerna

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka