Nekad viggan123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viggan123

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199119950624/

Ditt Hex-ID: 1100001451f6320 (Hex)

Vad är din discord tagg? piggelin26

Vem var det som bannade dig? anti cheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? 320 jag skulle gärna vilja ha något svar så jag vet för det jag vet själv är att jag har gjort fel ja jag hade en fil i mina mods som jag inte skulle ha när jag gick in på unive och detta var ett stort misstag jag gjorde då det inte var med meningen och jag rpa polis och då blev det så att jag locca som sagt men jag kan inte vara mer ärlig filen är raderad och jag kan ju även säga att jag har varit bannad av den förut ju och det vet du själv och varför skulle jag gå in med meningen när jag sälv vet att unive har ett bra antichet jag vill så gärna komma tbx då jag ska köpa en police bil impotera och vill skapa roliga scenrios du kan även hard specca för jag kommer briljera inom rp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. 320 jag skulle gärna vilja ha något svar så jag vet för det jag vet själv är att jag har gjort fel ja jag hade en fil i mina mods som jag inte skulle ha när jag gick in på unive och detta var ett stort misstag jag gjorde då det inte var med meningen och jag rpa polis och då blev det så att jag locca som sagt men jag kan inte vara mer ärlig filen är raderad och jag kan ju även säga att jag har varit bannad av den förut ju och det vet du själv och varför skulle jag gå in med meningen när jag sälv vet att unive har ett bra antichet jag vill så gärna komma tbx då jag ska köpa en police bil impotera och vill skapa roliga scenrios du kan även hard specca för jag kommer briljera inom rp

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var rätt och det var ju jag som gjorde fel och fått mina återgärder och varit bannad nu i ett tag men som sagt det var inte med mening

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tagit lärdom av tidigare banns och varför skulle jag gå in med fusk med mening för jag ju själv att jag skulle bli bannad om jag änvande de och det var de som hände men att jag inte viste

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skulle bara alldrig haft filen som jag fick av en polare när vi kört skjut servrar och alldrig bara haft det för det är lätt att glömma

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka