Nekad viggan123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viggan123

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199119950624/

Ditt Hex-ID: 1100001451f6320 (Hex)

Vad är din discord tagg? piggelin26

Vem var det som bannade dig? anti cheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag ska vara riktigt ärlig nu det är så att jag har kört mycket 100k o die på uk servrar medas jag har varit bannad av en annan andleding här på unive då hade jag fusk på för jag tänkte gå in o lalla på sånna lall servrar sen haft mycket i skolan denna veckan och hade lite tid idag och gick in och jag rpar då polis så när jag riktar så lockar jag och jag bara chitt fuck för jag vet att anti cheat är bra så man blir bannad bara man lockar och jag blev då bannad som är riktigt surt av mig och det är därför jag gör en ban överklagan precis efter det hände jag kan även medela att jag har inte kvar de fusket riktigt surt sen var det även en staff där då han hjälpte mig precis innan och jag tror han fortfarande specca lite för vi körde in i han och när jag märkte jag locca så sa jag shit typ tror de var axelbaby

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag ska vara riktigt ärlig nu det är så att jag har kört mycket 100k o die på uk servrar medas jag har varit bannad av en annan andleding här på unive då hade jag fusk på för jag tänkte gå in o lalla på sånna lall servrar sen haft mycket i skolan denna veckan och hade lite tid idag och gick in och jag rpar då polis så när jag riktar så lockar jag och jag bara chitt fuck för jag vet att anti cheat är bra så man blir bannad bara man lockar och jag blev då bannad som är riktigt surt av mig och det är därför jag gör en ban överklagan precis efter det hände jag kan även medela att jag har inte kvar de fusket riktigt surt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var rätt men att jag fortfarande hade kvar det fan

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tagit lärdom av min ban att jag måste hålla koll på detta men det blir så man är trött i huvet kan inte hjälpa de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skulle inte haft den filen när jag gick in på servern även var inne på servern igår o märkte inte nått för då var jag inte polis men sen rikta jag för första gången idag och blev då bannad som är pinssamt av mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka