Nekad viggan | Medlem ansökning [Jensen] [TROCADERO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

viggan

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198797866699/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vigga Dalmyr

Vad är ditt discord namn? viggan#0220

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn heter Ove Dover han är 20år. Ove Dover hade en bra uppväxt med sin familj, som är hans mamma och hans pappa. Hans pappa har varit en polis sen Ove föddes och det väckte ett intresse att bli en polis, eftersom ibland fick Ove följa med sin pappa till jobbet och göra några enkla uppgifter. Ove tyckte att det var jättespännande och roligt att hjälpa till med några lätta uppgifter på hans pappas jobb. Ove fick också ibland följa med i polisbilen När dom åkte runt, Ove ville alltid haft velat att bli kallad för en hjälte, om han blev en polis. Ove var väldigt bra i skolan kanske inte den bästa men han hade ändå bra betyg i skolan, så han kan komma in på bra utbildningar. Efter skolan så började han jobba som en reporter, för att känna ihop lite mer pengar. Efter ett tag när han hade fått lite mer pengar så ville Ove satsa lite mer för att bli en polis. Ove är också väldigt intresserad i billar och han vill ha många snälla, trevliga kompisar som man bara kan njuta livet med. Så han kanske också kan bli en mekaniker eller en bilförsäljare, men just nu så är han mest insat och det han mest vill bli är att kunna bli en polis. Jag har två kompisar som kommer för hoppnings vis att bli en polis som jag och det skulle vara roligt om man skulle kunna vara partner med dom. Dom heter Ture Karlsson och Åke Karlsson.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive eftersom för att det är den bästa serven och man kan få möjligheter att uppnå rollspel på riktigt och tillgång till att få alla jobb och krim och allt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som gör att jag blir intresserad av just Unive är att serven är mycket lugnare än de alla andra serverna och det är folk som spelar hela tiden, Och den sista är att det är många som spelar Unive som t.ex. från yt så säger alla att Unive är jättebra.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar tipsade om Unive och det många streamers spelar det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få många bilar och mycket pengar och ett roligt jobb. Jag vill också uppnå min karaktärs mål och att va seriös men ha kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att spela så bra RP som möjligt och spela som om det vore i verkligheten. Förhoppningsvis bidra till att föra servern framåt både i rollspel vis och andra sätt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är inte aktiv eller deltagar i andra servrar för nu i tillfället. Jag håller mig till en server i taget för att uppnå de jag vill i en server

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Senast ändrad:
Tillbaka