Accepterad viftyD | Ban Överklagan [Kentish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viftyD

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199302483161/

Ditt Hex-ID: steam:110000150009cd9

Vad är din discord tagg? forskaren4211

Vem var det som bannade dig? forskaren4211 och visningsnamn är viftyD

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-10 162246.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? kentish

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Yes det var så här att jag cycklade med en cyckel och jag hade precis kommit från sjukan. Jag skulle köra paintball och kolla om det var folk där sedan hoppade jag med cyckeln lite då och då. Sen skapade kentish staff samtal innan han banna mig vilket var ganska proffsigt enligt mig. Sedan blev jag bannad. Ganska rimligt att jag blev bannad och det var det som hände.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var då en giltig ban då jag cycklade med bugg. Jag fattar värför jag vart bannad och det är en bugg som får dig att cyckla snabbare. Samt lite fail rp då man ej gör det där irl. Så detta var en giltig ban och jag fattar värför jag blev bannad! Detta var efter allt en giltig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men jag her ej dokumterat. Vet iallafall jag har varit bannad för mild suntförnuft. Samt har jag stulit bil i torget.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde undvikt själva buggen med cyckeln. Bodde hållt mig lojal till reglerna och inte cycklat så. Jag borde tänkt på hur jag skulle cycklat i verkligheten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt av mig mina misstag och ber om ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka