Ej Antagen vides1342 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vides1342

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Wallins advokatbyrå

Vad heter du i verkligheten? Vide

Vad är ditt användarnamn på discord? Vidiiiiiis

Ange ditt födelsedatum: 22 Februari 2006

När fick du medlemskap på Unive? för kanske typ 2 veckor sen

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef jag var rikspolischef på en server som hette centic och advokatchef på en server hette penguin.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Som chef och advokat ser jag min framtid som en möjlighet att växa både som ledare och jurist. Jag vill skapa en arbetsmiljö där mitt team känner sig uppskattat och inspirerat att göra sitt bästa. Genom att vara uppdaterad på de senaste juridiska förändringarna kan jag hjälpa mina klienter på bästa sätt och ge dem rätt rådgivning. En viktig del av mitt jobb är att kunna förstå både mina klienters och mitt teams behov. Jag vill vara en ledare som inte bara ger instruktioner utan också stöttar och hjälper alla att utvecklas. Jag planerar att fortsätta lära mig nya saker inom både juridik och ledarskap för att bli bättre på mitt jobb. I framtiden vill jag vara en chef som både är kunnig och empatisk, och skapa en arbetsplats där alla trivs och kan växa.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? jag kommer kunna vara aktiv 5 timmar eller 7 beroende på om det är vardag eller om jag ska göra något privat eller med familjen

Har du läst våra grundregler? Ja

-rep Skulle passa enligt mig då centic var en lallig server

din ansökan har blivit Nekad på grund av att den är skriven av AI.
du har även fått blacklist från att ansöka till någon annan chef positionen

om du vill göra det så ta kontakt med den nuvarande Koordinatorn över jobb-ansvariga i PM.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka