Accepterad VideK4033 | Medlem ansökning (B__agheera)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VideK4033

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198896825796/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vide

Vad är ditt discord namn? Vide#0001

Vad är ditt födelsedatum? 31 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Vide olsson och är uppväxt i landvetter och han hade en dålig relation med sina föräldrar för de var alltid påverkade så han var ej hemma så mycket så de blev att han hängde med fel personer. och han var ute sent på nätterna med sina vänner och gjorde brott. En gång när han var ute så ville hans kompisar göra ett inbrott på ett hus nära där dom bodde Vide ville igentligen inte men efter ett tag så gick han med på de och dom hämta en kofot. När de hade kommit in så gick larmet direkt och Vide blev jätte rädd när de sprang ut så är polisen redan på plats. Vide börjar springa men de fäller han direkt och han blev tagen hans föräldrar fick en stor böter och socialen tog Vide. Nu är Vide 22år bor i staden och hänger med sina vänner och gillar bilar och att vara med sina vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill utveckla min rp och kunna ta ett större ansvar. Jag ska rapotera sakar som folk gör fel eller kanske buggar som finns inne på serven och hjälpa nya personer som är nya på serven med rpn osv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle försöka va så social som möjligt och skulle nog börja jobba på ett jobb för de känns som att man kan utveckla sin rp väldigt mycket på sina jobb och att rpa med sina jobbkamrater

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att du inte alltid vinna ett scanario utan då kan också låta de andra parten ha roligt så du inte alltid vinner

Hur hittade du Unive? genom vänner och streams

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka