Nekad Videgu | Medlem ansökning (Nat_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Videgu

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vide

Vad är ditt discord namn? jakintsverge

Vad är ditt födelsedatum? 28 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Yosef Bilkrash och han är 23 år gammal han har varit väldigt glad nästan hela livet han har haft bra relation med sin familj och de hade bra med pengar han gick i en skola som han hade väldigt många vänner i men det han inte visste var att något tragisk skulle snart hända när han hade slutat skolan så var han väldigt glad för att han hade fått bra betyg på ett prov så han skyndade hem för att visa sina föräldrar men när han kom hem så satt hans mamma i soffan och grät han frågade var det var och berättade att hans pappa hade dött i en skottlosning yosefs farsa var hans bästa vem dem gjorde allt tillsammans och yosefs mamma hade inget jobb så de fick flytta ur sitt hus och flyttade in i en sunkig lägenhet yosef var super arg och ledsen och ville ge hämd han mådde så dåligt så han började göra dåligt i skolan och han började hitta på dumheter med tiden blev det bara mer och mer när han fyllt 17 så var han redan med i ett gäng och ägde vapen han hade fått reda på vem som dötat hans pappa och han hade tänkt igenom en plan på att döda han. det gick vecor innan något hände men en dag så bestämde han sig att bara göra dethan åkte hem till mannen som gjort deet och bankade in hans dörr han sökte igenom hela husen efter han men han var inte sär så han drog hem igen ilsken han letade och letade men hittade inget men en dag så hämtade han post och på tidningen stog det hans namn som skulle ha en fest så då visste han vad han skulle göra. Han åkte dit och frågade alla efter honom och efter en stund träffa han honom han satt ner vid sitt matbord med en livakt bakom sig så han bad att få prata med honom själv och de gick in i hans kontor och han undra vad han ville men han sa inget han tog fram sin pistol och sköt han 3 gånger i huvudet sedan springer han ut men en livakt och massa av hans vänner som jagar han men han lyckar komma ifrån dem sen dess har han känt en lättnad i kroppen men han kan knappt gå ut utan att bli skjuten eller jagad så han försöker hålla sig anonym.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till roliga scenarion som tex om jag blir polis så kommer jag försöka göra många roliga långvarande scenarion. jag kommer försöka skaffa vänner och testa på många olika jobb.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara tänker på sig själv, att man tex inte söker igenom någon i ett scenario som skottlossningar och tänka då på powergaming att scenariot ska vara roligt för båda och försöka dra ut på dem till längre och roligare scenarion. Och om man tex krashar med en bil i ett polisjag och du skiter i att rp för att du vill inte att polisen ska ta dina saker.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har koll på alla regler. tex sunt förnuft som man kan tänka är typ alla regler det betyder att man ska tänka efter innan man gör något och tänka logisk man ska innan man gör något tänka på vad man skulle ha gjort irl.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har lite erfarenhet inom roleplay men inte så mycket krim rp eftersom att jag tycker det är roligare att rpa som tex meko polis ock sådant.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har börjat på denna server för att jag tycker att den har varit rolig och jag har hört mycket om att det är rolig och uvecklad bra rp som jag tycket passar mig bra.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
inte tagit sin intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka