Accepterad vide_ | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

vide_

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vide

Vad är ditt discord namn? Vide#8519

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Diego och kommer ifrån Colombia. Han är 20 år gammal. Han har haft det svårt i sitt hemland där hans föräldrar lämnade honom när han var liten och sen dess har han fått leva på egen hand. Han har nästan inte haft några pengar alls för att han har inte fått något jobb i Colombia. Han träffade en gammal kompis som skulle fly till Sverige och han sa att Diego kunde få följa med. De skulle åka på ett fartyg ute på ett stormigt hav och väl ute på havet så sjunker båten och hans kompis dör. En annan båt kommer och hjälper dom överlevna och tar dem till Sverige där han nu är. Han är hemlös men söker ett jobb för att kunna försörja sig själv och köpa sig ett boende. Han gillar att köra bil och han har körkort. Hans dröm är att få köra taxi eller buss. Han skulle göra allt för att få ett jobb. Han har inte riktigt några vänner i Sverige men han kan Svenska ganska bra eftersom att han kom hit när han var 15 år. Ingen har velat anställa honom på grund av att han är hemlös. Under hans uppväxt i Colombia så var mycket droger inblandade och han försökte tjäna pengar på att sälja det men lyckades inte. Eftersom att han inte riktigt haft några föräldrar när han var liten så har han alltid velat bli kriminell men han har inte varit säker på om han vill välja den vägen i livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en riktigt bra och hög rp nivå. Jag använder mig utav socialt rollspel och rollspelar väldigt seriöst. Jag kan bidra med riktigt bra och härliga scenarios på servern. Jag har spelat väldigt mycket rp så jag har bra erfarenhet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man också förlorar i ett scenario för att rpn ska va så bra som möjligt. Inte bara spelar för att vinna dem.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det kan jag. VDM - om jag tex råpittar någon eller dödar någon genom att använda ett fordon. RDM - Jag dödar någon utan en bra anledning. Clogg - jag lämnar spelet för att inte förlora ett scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat mycket rollspel så ja det skulle jag absolut säga!!!!!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja

Tillbaka