Nekad vide medlemskaps [Sebastian]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vide07

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198444487393/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vide

Vad är ditt discord namn? Vide#1007

Vad är ditt födelsedatum? 14 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bengt Gustavsson, han är 21 år gammal. Han har många olika intressen som bilar, kläder och andra formella saker men han inriktar sig speciellt på vapen och konstruktionen av vapnet. Han har stor koll på vapen helt enkelt och han är fascinerad av dem. Han undersöker och tillverkar dem och är ofta inblandad i vapen handel. Om man har frågor om just vapen är han rätt person, annars så ser han ofta sig själv som en affärsman med stil och självförtroende som man borde se upp till. Han är även extremt bra på att övertala folk till olika handlingar och han kan ofta lära känna de han vill lära känna. Josef brukar oftast inte prata så mycket utan istället vara lite tillbaka dragen men inte blyg på något sätt utan tvärt om men han lyssnar hellre på konversationer än att delta i dem. Bengt brukar röra sig med stil och engagera sig i att sticka ut från den vanliga "street" personen. Bengt har alltid en plan vart han än är och han beger sig aldrig iväg utan ärende.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Unive är den ända serven jag kör på. Serven är bra uppbyggd, staffen är bra och reglerna är bra för en rp server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag tycker om att roleplaya och unive är en bra server som man kan ta sin rp till en ny nivå, och verkligen seriöst roleplaya.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar har tipsat om unive och sagt att den är bra. Sedan dess har jag fastnat för unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli en känd kriminell drog förhandlare. Att gå med i ett kriminellt gäng. Göra kriminella akter som t.ex. sälja droger och få vapen. Jag vill även få nya vänner.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli en välkänd gängmedlem på staden Unive. Ha de coolaste bilarna. Jag vill få en bra ekonomi genom att sälja droger och vapen.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej. Jag blev tipsad av mina vänner att testa Unive. Sedan det har jag inte spelat på någon annan.

Nekad, bra karaktärsbeskrivning, men du får inte ha som primärt mål på servern att bli rik.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka