Nekad Vide | Ban överklagan [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vingu

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198055327766/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Vingu, jag högg precis ner en kille som hade skapat problem för mina kompisar vid torget, där han då letade efter de och högg ner de och tog allting de hade.

Vad är din discord tagg? Vingu#5242

Vem var det som bannade dig? Phillip320

Hur lång tid var din ban? 20 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Föratt den killen som jag knivhögg visste inte vem jag var då när jag knivhögg honom så han gjorde ¨ /admin rdm¨ tror jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag såg den där killen som hade dödat mina kompisar vid torget och då så tog jag min beslut att gå in i mitt motel rum och ta ut min kniv och hugga ner honom föratt han hade skapat problem, men då när jag precis högg ner honom så hade han sin kniv ute såg jag i hans hand, så förmodligen så tänkte han hugga mig också, han visste ju inte vem jag var så om han skulle haft knivhuggit mig skulle han haft gjort rdm. Men jag hade ju en anledning föratt döda honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att de var en felaktig bann, föratt de där var inte rdm.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. förta gången var när jag var helt ny i spelet och hade inte läst reglerna, så jag gick runt och slog folk. Andra gången var ett missförstånd. Så jag blev unbannad för den.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade nog kunnat gå till något annat ställe och knivhuggit honom, eller hottat honom och sätta på buntband och ta honom till en annan plats.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag inte ska döda folk vid motellet.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka