Accepterad Vide | Ban överklagan [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vingu

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198055327766/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Runt kl 15:30

Vad är din discord tagg? Vingu#5242

Vem var det som bannade dig? Zenqy

Hur lång tid var din ban? 10 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? OOC

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag råkade prata ooc vid torgets parkeringplats så var han där tror jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var precis på en intervju med en av Mekonomen cheferna BlasT#6606

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att de var en felaktig ban p.ga att jag råkade säga fel vid torgets parkeringplats där då de var runt 15:20 tiden så var de en något problem med garaget som man inte kunde ta ut sin bil, men då råkade jag säga ¨Herregud jag har inte tid för detta! Jag har en lektion vid Mekonomen!¨ Och då började alla skrika ¨VAD ÄR LEKTION? JAG VET INTE VAD DE ÄR! VAD ÄR DE FÖR NÅGOT!¨ Då pratade jag ooc och sa förlåt jag menade ¨Arbets intervju¨ inte lektion! De är nog darför Zenqy bannade mig, för jag tror att han var där.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Båda rdm, första var när jag var helt ny på servern och jag hade aldrig spelat GTA V FiveM Roleplay förut så jag gick runt och slog folk för att jag inte hade läst reglerna då. Men andra gången hade jag läst reglerna men då var de ett missförstånd, så de var darför jag blev unbannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte haft pratat ooc, jag skulle kunnat haft sagt ¨Jag är lite konstig i huvedet just nu, jag vet inte vad jag säger för konstiga ord¨ istället för att prata ooc.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka