Accepterad viddes | Ban överklagan[zekjie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

viddes

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Tacovidde/

Ditt Hex-ID: 1100001437ee8d0

Vad är din discord tagg? vidde#7325

Vem var det som bannade dig? Det stod att jag blev automatisk avstängd.

Hur lång tid var din ban? Permanent.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit automatisk avstängd! (6666)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Bara satt ni vet detta hände i somras. Men med tanke på att den var automatisk antar jag att det var för en grabb kom upp till mig och frågade om jag ville ha alla vapen. Kanske var lite dumt att gå med på det men så fort som jag han blinka så var jag avstängd.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så jag och min vän "Kaffe" åkte runt motell området och tittade vad som hände då kommer en man upp till oss och frågar om vi vill ha alla vapen. Jag kan erkänna att det var dumt att jag sa ja men försent att ändra på det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte jag borde ha blivit bannad men kanske en varning för att jag tackade ja till alla vapen. Dock så kan jag förstå att jag blev bannad eftersom att jag fick en massor av vapen som förmodligen var blacklistade eller något liknande. Jag vet inte om det bryter mot någon regel men jag antar att det hamnar under fusk.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte blivit bannad, varnad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag skulle kunna ändra på det hela så skulle jag filmat det hela och tackat nej. Även titta hans id så jag kan rapportera han vidare till staffs så dom kan ta tag i det hela.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte spela för vapen, pengar och liknande. Jag kommer spela för att skapa bra scenarion som inte kräver vapen osv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja kommer vänta tills jag får ett svar.

Ditt ban överklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Tänk på att inte göra kriminella handlingar utan krim

Ditt steamhex går inte unbanna då det inte finns står det

Ditt ban överklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Tänk på att inte göra kriminella handlingar utan krim

Ditt steamhex går inte unbanna då det inte finns står det
Hejsan zekjie jag kan testa skicka ett annat hex då jag inte är 100% vilket konto jag blev bannad på. Här är ett annat kontos hex som jag kan ha kört på.

steam:110000143f2792b

Senast ändrad:
Tillbaka