Nekad Vidde | Medlem ansökning (e34)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Vidde

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Vidar

Vad är ditt discord namn? Lil Vidde

Vad är ditt födelsedatum? 20 Oktober 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kalle Leijonberg som är 26 år gammal född år 1999

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig,Snygg,Squeaker

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kalle Leijonberg är född år 1999 då han är 26 år gammal, med ett väldigt stort hjärta och ett ännu större hjärta för förändring. Han kommer från en liten svensk stad där han tyvärr fick utstå åratal av mobbning under hela sin skoltid. Vissa dagar för att han var annorlunda, andra för att han stod upp för dem andra som var annorlunda. Men de stoppade inte honom från att hålla kvar sitt leende. Det var faktiskt just under de tuffa åren som hans dröm började: han ville bli polis – inte för maktens skull, utan för att försvara de människor som inte kan försvara sig själva. Under hans barndom var han ensam med sina bröder Johan och Alex Leijonberg. Han började träna regelbundet, koncentrerade sig på studierna och tog små steg mot att sitt självförtroende. Nu är Kalle i början av tjugoårsåldern och fast besluten att komma in på Polishögskolan. Han har arbetat deltid som sjukvårdspersonal och ordningsvakt för att få erfarenhet av att arbeta med människor i utsatta situationer. Kalle förstår att att vara polis inte bara handlar om att jaga de onda – det handlar om att göra människor trygga och att vara snäll, något han drömde om som barn. Hans planer för framtiden är väl genomtänkta: Bli godkänd på Polishögskolan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan hålla en glad stämning men också hålla koll på dåliga rpare som bara är där för att förstöra. Men jag har också väldigt mycket erfaren het med andra stora servrar som ortenwave och Vation

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska inte bara spela för sin egna vinst men också låta/vilja att andra ska kunna ha det roligt och vinna scenarion

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag lekte runt med min pollare och körde på honom några gånger alldrig så att han dog men jag gjorde det någ så jag blev bannade i 4 dagar tror jag och jag har lärt mig att även ifall det är med dina vänner så ska du alltid följa reglerna

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rpdm, Vdm och Powergaming som innebär att man inte rpar på sina skador som ifall du kråckar med din bil ska du inte bara kunna gå ut och börja springa även ifall din gubbe inte dog du ska vara kvar och vara skadad

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Tillbaka