Nekad VidarGu | Whitelist ansökning {Alex / Goggle}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VidarGu

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/vidargu/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vidar

Vad är ditt discord namn? Vidar#9510

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Vidar Martinez, han är 21 år gammal. Han flyttade från Mexiko till Sverige, när han var 4, tillsammans med sina bröder Juan och Daniel. Han har en mexikansk pappa och en svensk mamma. Han är väldigt snäll och välvillig och hjälper gärna folk i sin omgivning. Han är intresserad för motorer och fordon. Hans passion är motorcyklar, specifikt supermotard.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill utveckla min rp, skaffa bättre jobb och helt enkelt uppnå en bättre rp tillsammans med mina vänner samt de jag planerar att lära känna på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag har ett flertal vänner som redan spelar här och är etablerade. Jag har påbörjat mitt liv på servern och vill gärna utveckla min rp.

Hur hittade du Multistaden? Två av mina vänner rekommenderade servern efter att jag sagt till dem att jag vill spela GTA RP.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att utvecklas eftersom jag är ny till rp, och att lära känna nya människor och uppleva olika rp situationer på servern tillsammans med mina vänner.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Nekad till skriftlig ansökan på forumet, utveckla gärna dina svar till nästa ansökan du gör så vi ser att du visar engagemang

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka