Nekad Vidarfh | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vidarfh

Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter vidar

Vad är ditt discord namn? Vidde🫠

Vad är ditt födelsedatum? 17 Oktober 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jag heter Olle Larsson och är född 2001-10-20

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll,nogran,omtänksam,positiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag vill gå vidare i livet och träffa polarna och gå på bilträffar och så tänker jag att jag ska ansöka till Twinkels fastigheter och kanske bli anställd där blir jag inte det kommer jag att prova på sjukvårdare. Jag kommmer vara mycket vaken och åka mycket bil och hålla koll på staden och vara med alla roliga folk och kanske till och med träffa min idol

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp och en under bar spelare och se till så inte någon gör något fel på servern

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte lämna i ett scenario sen ska man inte spela för makt och pengar

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Nlr: man ska inte komma ihåg något när man har sött rdm: man skjuter någon utan anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det lugnt

Senast ändrad:
Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.

Hej!

Löst

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.

Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka