Nekad Vidarfh | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vidarfh

Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Vidar

Vad är ditt discord namn? Vidar7625enfulbanan

Vad är ditt födelsedatum? 20 Oktober 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jag heter Lucas Johansson och är född 2001-10-20

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jag är social, nogram på olika grejer, jag är lugn jag klarar av stressiga situationer lätt, jag klarar av att prata med folk, jag gillar fotboll och gillar och gymma, jag är också väldigt snabb då jag springer mycket på gymmet och jag har en idol som heter Magnus Andersson som är polis och är riktigt snäll och cool.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag vill vara polis och ska försöka göra återanställning funkar inte det ska jag ta och ansöka till sjukvården. Jag ska fokusera på att bygga upp mina muskler och mina ben och snabbheten jag ska försöka stoppa kriminaliteten och försöka göra en bra rå inom servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att alla iallafall ska ha en bra FP nivå inte bara springa runt och skjuta om du är kriminell och när man där ska man inte komma ihåg något sen ska man inte quita direkt om man blir mer skjuten.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte lämna direkt när man för i ett scenario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja när jag råkade meta att jag ska sluta med dig och jag fick bara en varning och alltid när jag sitter i vi är det bra att muta sig

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man ska respektera alla, när man för ska mannen innebär att du använder ett fordon som ett vapen och det går ju inte då, nlr du ska inte komma ihåg något när du dött

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det är lugnt

Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server. Jag ska lämna deras server om jag blir godkänd kan streama när jag lämnar isåfall

Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka