Accepterad Vidarfh | Medlem ansökning [Hurtbulle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vidarfh

Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Vidar

Vad är ditt discord namn? Mitt discordnamn är Vidarfh

Vad är ditt födelsedatum? 18 Oktober 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jag heter neo Andersson och är född 2001-10-20

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll,nogran,omtänksam,positiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag vill gå vidare i mitt liv och träffa mina kompisar igen sen kommer jag att vara mycket vaken också gillar jag att åka mycket bil och sånt sen är jag en person som inte skjuter hela tiden utan jag är lugnt och pratar mig ut ur situationen som jag är i.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp och när jag krokar ska jag säga aj och inte skratta

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte lämna direkt i ett scenario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja en gång när jag råkade komma ihåg efter att jag dig och det jag fick lära mig är att sluta med sånt och att börja EPA på att inget har hänt efter jag dött

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Nlr när man där ska man inte komma ihåg någonting

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det lugnt

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Löser efter skolan

Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Vidar

Vad är ditt discord namn? Mitt discordnamn är Vidarfh

Vad är ditt födelsedatum? 18 Oktober 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jag heter neo Andersson och är född 2001-10-20

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll,nogran,omtänksam,positiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag vill gå vidare i mitt liv och träffa mina kompisar igen sen kommer jag att vara mycket vaken också gillar jag att åka mycket bil och sånt sen är jag en person som inte skjuter hela tiden utan jag är lugnt och pratar mig ut ur situationen som jag är i.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp och när jag krokar ska jag säga aj och inte skratta

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte lämna direkt i ett scenario. Man ska inte spela för makt och pengar utan spela för man har roligt. Sen om en polis stannar dig så ska du inte åka iväg direkt utan göra ett scenario av det istället för då blir det roligare rp

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja en gång när jag råkade komma ihåg efter att jag dig och det jag fick lära mig är att sluta med sånt och att börja rpa på att inget har hänt efter jag dött

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Nlr när man där ska man inte komma ihåg någonting

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det lugnt

Hej!

Löst

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka