Accepterad [Vidare till muntligt] Leo | Chef-jobb ansökan [valle]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3094
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

D

Deleted member 3094

Gäst
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? lasses

Vad heter du IRL? Abbe Kalashnikov

Hur gammal är du? 17

Hur många timmar har du på Fivem? 1100

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag älskar att köra bilar och att få jobba med det skulle vara otroligt roligt då jag har stort intresse för det. Jag vill även bli chef för att jag älskar att jobba mig uppåt med mitt företag och älskar att ha ansvar och detta jobbet skulle passa mig perfekt. Jag vill föra fram företaget och få det mer aktiv då i nuläget är det inte jätte aktivt vilket är lite tråkigt så jag tror defenetivt att jag kan styra upp det.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har mycket erfarenheter utav att vara chef för jag har varit chef på mekonomen, lazio, och vianor sedan innan så jag vet hur man driver ett företag mot toppen och jag känner att detta skulle passa mig perfekt då vi har saker på g och massor av planer. Jag vet aexakt hur jag ska styra upp det och få det väldigt aktiv och få in bra anställda.

Berskiv din karaktär? Abbe Kalashnikov, 40 år från ryssland uppväxt i rinkeby och är halv ryss och halv svensk. Han älskar bingoloto och han är lite efterbliven och han ör snabb stark och älskar att snacka med människor. Han har dyslexi han gillar fotboll träning och att käka mat och sova.

Hur ofta kommer du vara inne? 5-10 timmar per dag under lovet

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej

Har du läst våra Regler? ja

Senast ändrat av en moderation:
Tillbaka