[ vidare till muntligt]cr0zz | Chef-jobb ansökan[valle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cr0zz

Icke Medlem
Meddelanden
780
Reaction score
33
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? The Palace Klubb Chef

Vad heter du IRL? Axel

Hur gammal är du? 13år snart 14

Hur många timmar har du på Fivem? ca 121 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Det skulle vara väldigt kul att få igång den här klubben och att sprida glädje och ha fester varje dag och mycket mer annat. Jag vill lyfta upp den här klubben igen och göra den till det bästa man kan göra den till. The Palace Klubb har legat nere ett bra tag nu och jag vill lyfta upp den igen. Jag har bara åkt förbi där några gånger men jag hänger där ibland och tar en cigg för att det känns som att det är typ menat att jag ska vara här det känns tryggt att stå utanför. Jag skulle jättegärna vilja bli chef för att jag ska bygga upp det till det det en gång i tiden var.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på ett liknande jobb på en annan engelsk server. Och var anställd där runt en nån vecka och det var kul så jag har koll och så. Jag har bara jobbat på postnord i staden. Men den tiden jag har haft utan att jobba är att festa så jag har koll på festandet.

Berskiv din karaktär? Han heter Axel Andersson och han är 28 år gammal och hans intressen är att festa, bilar, röka cigg och kaffe. Hans far var chef över en mekanik firma så han vet hur det går till att vara chef. Som barn var Axel mobbad för att hans pappa var mekaniker chef folk tyckte att det var ett tråkigt jobb men det brydde sig inte Axel om utan han bara sket i att dem mobbade han.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag 5-7 timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, det är ju den bästa servern och jag skulle ändå vilja sprida glädje och hjälpa folk. Jag tycker att det är en bra rp och att det är jätteroligt att spela p den.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej den här servern är bäst. Den bidrar till allt bra med rp och bra support.

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka