Accepterad [VIDARE TILL MUNTLIG INTERVJU] HejsanSvejsan | Chef-jobb ansökan [EDVIN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

HejsanSvejsan

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Larssons Mäklarfirma

Vad heter du IRL? Johan

Hur gammal är du? 15 år

Hur många timmar har du på Fivem? 127h

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag vill möta flera personer inom staden och hjälpa dem att hitta sitt drömhus eller den bostaden som dem behöver, jag gillar oxå att rpa och det skulle vara jättekul att träffa fler och hjälpa dem med det dem behöver.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tyvärr inte varit en mäklare förr men jag vet allt som man gör inom det arbetet och jag kommer att kunna lära mig fort hur jag tar an vissa situationer och problem men jag har gått sälj på gymnasiet så jag vet hur jag ska hantera saker å ting.

Berskiv din karaktär? Min karaktär som heter Johan Andersson är en bestämd karaktär men också väldigt snäll och som alltid vill nå alla sina mål och om det kommer någon motgång så vill jag alltid lösa det så snabbt och så bra som möjligt.
Johan är också en person som alltid vill ha det så bar som möjligt om han kommer till ett jobb som det inte går så bra för så kan han styra upp det snabbt men säkert så att det blir bra. men han har haft det lite svår i andra städer men aldrig bara slutat kämpa Johan har varit indragen i kriminalitet som han inte velat ha del ta i men han har alltid tagit sig ut ur sina svåra situationer och kommit ut ur det starkare. Johan är alltid lika snäll och artig mot alla han träffar men om det är någon som beter sig dåligt mot mig eller någon anställ så tar han i med hård handskarna och slänger ut dom han vill alltid ha en bara arbetes miljö för sig själv och alla i närheten. Johan jobbar aldrig för pengar i början så kommer han inte ta ut någon lön alls efter som att han vill investera i företaget istället och ge dom anställda sin egen lön tills vi har fått ihop allt. I arbetes intervjuerna så kommer jag va hår efter som att i mäklarfirman ska det bara va bara anställda som är trevlig mot alla och snäll men även kan ta i med hårdhandskarna om jag märker att dom jobbar för pengarna så kommer jag sänka lönen och se om dom reagerar om jag märker efter det så kommer dom få sparken om dom inte är extremt bra på det dom gör för då kommer dom va nöjda med sin lön. Johan har kontakter i stan också så om det är någon fest eller något så kan han ringa dit några som håller ställningarna.
om jag ser att det är någon som jag känner i verkligheten så som ansöker så kommer jag be vise chefer ta den intervjun efter som jag vill inte bara anställa folk i min närhet för att va snäll så det kommer jag va hård med.
om det är något som stör Johan eller företaget så kommer han kalla ett möte med alla och bara Berätta hur det går och så hur det ligger till.
Johan kommer ha möte varje vecka för att Berätta hur det har gått och om det är någon som vi behöver öka eller så.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne från 12 till 12 och är väldigt aktiv och aldrig afk

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, såklart. Älskar denna server och kommer aldrig sluta spela på den bara för att jag inte blir chef.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nix, multistaden är den ända servern som jag gibbar på.

Har du läst våra Regler? Ja, och jag kan dem väl.

+rep Jätte bra ansökan! finns ingen mäklar chef så han borde bli den nya!

Tillbaka