Inaktuell [VIDARE TILL MUNTLIG INTERVJU] Gunillas Chef

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bogen

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
6
Användarnamn: Bogen

vilket chef jobb vill du ansöka till? Gunillas lyx och superbilar

vad heter du IRL: Linus

hur gammal är du? 16

vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit biträdande chef på Gunillas ett ganska bra tag nu och jag har sålt runt 30 bilar i denna veckan. Jag vet även hur alla menyer och allt funkar. För jag är trevlig av mig och jag kan diskutera mycket med mina kunder och få dem att komma tillbaka och köpa bilar igen.

varför vill du just bli chef på jobbet? Jag tycker detta jobbet är roligt och jag har jobbat här ett bra tag. Jag har hyfsad bra erfarenheter för jag har varit biträdande på Falck och då fick jag ganska mycket positiv kritik av min chef Emil för jag jobbade ganska mycket där och då gick vi mycket plus i kassan och på Gunillas har jag också jobbat bra och har fått bra kritik av min chef som hette Mikael. Om jag hade blivit chef så hade jag anställt folks som jobbar bra och inte tar ut bilar gratis. Om jag skulle FP chef jobbet och någon av mina anställd säger att jag ska ändra på något som jag inte gör så bra så hade jag tagit det som positiv kritik och försöka läran ut av det dom har sagt.

beskriv din karaktär? Min karaktär är 30 år och jag har stort intresse av bilar. Han är oftast trevlig och glad om hans kunder är trevliga om han. Han har varit kriminell innan men sen gick han över och vill jobba men bilar istället för att vara kvar i det kriminella livet.

hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne runt 7-8 timmar varje dag.

skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart

spelar du för tillfället på någon annan server? Nej det är multistaden som gäller

har du läst våra regler? Ja det har jag

Tillbaka