Nekad vidararonsson | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pasamada

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199022076301/

Ditt Hex-ID: 11000013f49f18d

Vad är din discord tagg? jerrylainen22

Vem var det som bannade dig? vet ej men förra överklawgan vart accepterad men är fortfarande bannad från dcn

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-12-25 234258.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? FÖRRA ÖVERKLAGAN vart accepterad men är ej unbannad (ludde accepterade den)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. FÖRRA överklagan blev godkänd men fortfarande bannad.....

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var korrekt då jag minns att detta var ett tag sen och det var något i stil med att jag uppförde mig dåligt ingame och sedan fick konsekvenser av det på discord också!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Bla enkla regelbrott såsom fear rp suntförnuft osv, det man tagit lärdom av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tänka vilka kort man spelar med.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja även om det var ett tag sedan!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka