Accepterad filipsel | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

manalloo

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199022076301/

Ditt Hex-ID: 11000013f49f18d

Vad är din discord tagg? .fille5

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-08-12 212241.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tror att de valde att banna mig pga att jag inte kunna uppföra mig överthuvudtaget och hade inget att göra på servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Nu var de ett tag sedan men vad jag minns så tror jag att jag körde runt och betede mig som en skitstövel och inte uppförde mig. Sedan ändrade 320 bannen som en annan staff bannat mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej ansvaret var ju hos mig eftersom jag inte uppförde mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Finns tidigare bann såsom grundregler brutit såsom vdm som jag tror var min första bann, överlag så tror jag den innan den senaste var något i stil med fearrp om jag inte minns fel som jag bröt mot.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Spela med rätt kort

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja och jag säger inte att bara för jag varit bannad lite mer än ett år så ska jag inte låta helt mogen för att kunna lägga fram ett argument. Jag har absolut tagit lärdom

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka