Accepterad VictorTönnehag | Whitelist ansökning [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VictorTönnehag

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Användarnamn: VictorTönnehag

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199013445204/

Vad är ditt namn i verkligheten? Victor Tönnehag

Vad är ditt discord namn? victorFOURWINSSON#1516

Vad är ditt födelsedatum? 17 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Victor Tönnehag och jobbar som postnord för tillfället. Och gör lite svarta Job. Min karaktär har uppväxt med fel umgänge som håller på med inbrott droger och såna grejer. Det har gjort så han har blivit kriminell och tagit dåliga vall i livet. Min karaktärs bästa kompis heter Sebastian Wallin och jobbar också med postnord och är med på lite olagliga saker. Min karaktär är trevlig samtidigt aggressiv när det blir bråk. Han gillar sina vall i livet och tycker det är bra med pengarna.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska göra så polisen är till lite mer användning. Och sprida glädje. Och jag bidrar med det helt enkelt

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill kanske ta något job i framtiden vem vet. Och det finns mer roliga tilläg man lan göra då helt enkelt.

Hur många timmar har du på FiveM? 345 Timmar totalt

Hur hittade du Multistaden? Såg att det var mycket folk testade att gå in. Så fasnade jag helt på denna servern

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja en gång för PowerGaming. Så vi körde en bil så var det inte jag som körde så flög vi upp i luften. Men det var en polare som körde.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte. Bara MultiStaden som gäller helt enkelt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka