Inaktuell victors | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

victors

Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? victor

Ditt discordnamn: victor4102

Ange ditt födelsedatum 4 Maj 1996

Varför ska just du bli staff? jag ska bli staff för att jag vill vara en del av laget, påverka förändringar och hjälpa till att skapa en positiv gememskap. jag får också chansen att utveckla mina färdigheter och lära mig nya saker. Dessutom kan det vara riktigt roligt att vara en del av staff teamet och bidra till att göra skillnad.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? just nu är det mycket fear rp som händer på den krimnella rpn

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? för att kunna lösa detta måste vi alla i staff teamet sätta oss och komma på en lösning tillsammas.

men för att verkligen lösa detta så måste alla staff va mer sträng och börja dra in krim roller istället för att ge dom varningar.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? som staff ska man va

Respektfull: visa respekt mot alla medlemmar.
lyhörd: lyssna på alla meddlemmars frågor och svara dom.
objektiv: fatta beslut och agera på gemenskapens riktlinjer och regler, utan att vara partisk.
konflikter: om det uppstår konflikter eller oenigheter, försök att lösa dem på ett lugnt och konstruktivt sätt.

För mig är det viktig att agera profeesionellt som staff för att du är då förebild på servern.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? på vardagar kan jag va ish 5 timmar om dagen

på helgerna kan jag va inne 8 timmar pga är ledig då.

vardagar jobbar jag

Hur länge har du spelat på Unive? Snart 3 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? yes jag va helper för ett år sen.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan jobba var som helst och där jag behövs mest

Senast ändrad:
+rep Mogen kille som kommer komma långt i teamet, dock bör du kunna utveckla sin ansökan

Senast ändrad:
tvekar på detta. Om man inte ens kan skriva en ansökan på allvar så blir det svårt hörru du
Tycker att han är mogen, han kan 100% lägga ner mer tid på ansökan men vet att om han kommer i teamet så kommer han passa bra

-rep Du hade kunnat lägga ner lite mer tid på din ansökan. Man ser att du skrivit den på 10 minuter. När man har Helper rollen så har man ett stort ansvar och man behöver lägga ner mycket med tid. Blir nog svårt om du inte vill lägga ner tid på en staff ansökan ens. Tycker detta är skämmigt. Orkar du inte skriva ner en åtminstone lite välutvecklad och genomtänkt staff ansökan så kommer du garanterat inte orka med staff arbetet. Gör om och gör rätt! Fet -rep!!! Pinsamt!!!
okej derbi

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka